Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 30. marraskuuta 2012

Zalando tilaukseni (& seli, seli...)

Taas kerran ihan vaan vahingossa "eksyin" ihanille Zalandon sivuille www.zalando.fi kun toinen toistaan kauniimmat mekot pyörivät mainoslinkkeinä Facebook-sivustolla. Olen käynyt kyseisillä sivuilla usein ja klikkaillutkin tuotteita ostoskoriin, mutta jostain ihmeen syystä, olen kuitenkin ostoksia maksamaan mentäessäni ottanut järjen käteen ja miettinyt, että tarvitsenko minä näitä, OIKEASTI!!??? :) Vielä toistaiseksi olen siis hillinnyt nettishoppailua vaatteiden osalta, mutta toisin kävi tänään...

              Tämä ihana Ted Barkerin klassisen tyylikäs mekko klikattu nyt kotimatkalle :D


Kyllä kirpas, mutta vilkkaan mielikuvitukseni ansiosta olo hieman helpotti. Aina kun olen shoppaamassa jotain hintavampaa, niin kuvittelen, että olisinhan voinut saada vaikka ylinopeussakot, tai sakot puhelimeen puhumisesta auton ratissa (mitä hyvin usein valitettavasti harrastan) tai sitten käännän homman vielä toisin päin ja mietin, kuinka paljon olen säästänyt milloin missäkin jutussa, joten tämä oli vähintäänkin kannattava ostos, kun käytännössä olen edelleen (muka) plussan puolella...

                                                           Teetteks Te koskaan näin???

Lisäksi mukaan lähti vielä kahdet erilaiset bikinit, selityksenä tarpeelle (oikeasti ei tarvetta) tammikuinen Gambian matka :P






















              ♥















Sisustusostoksia en niinkään selittele. Koen, että niiden kotiin hankkiminen kuuluu tavallaan työhöni (muka). Sitä paitsi ihanat esineet ja asiat parantavat elämänlaatuani :P (No ei oikeesti, mutta suurta mielihyvää tuo ainakin) hih!

                               Tälläistä järkeilyä tällä kertaa... olis kiva kuulla miten Teillä? :D

                                                                  Suvi-selittäjä

Eikä!!! Juuri kun olin postaukseni julkaissut niin joku oli kommenoinut Facebookissa "älä osta mitään päivää".... Se on tänään!!! :D

8 kommenttia:

  1. mä kans nauroin tänään kun luin että on "älä osta mitään"-päivä, ite kun tuhlasin useamman kymmpitonnin ostamalla asunnon :D Juuri sopiva päivä shoppailulle XD
    *Anuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah! Niimpä! Sä se paljon pahempi olit kuin minä ;) Ja taas yksi selitys; kun Anu kerran osti asunnon, niin ei se nyt niin paha oo et mä ostin muutaman vaatekappaleen kun ansaitsin ne ;) Veikkaanpa jo nyt et Erinistäkin tulee samanlainen selittäjähöpöttäjä, tai oikeastaan on sitä jo ;D

      Poista
  2. Heh, tunnustan. Täällä toinen selittäjä. Tosin en tilaile itselleni juurikaan, mutta lapsille.. Täällä jalkaa potiessa tilasin eilen pojalle toppahaalarin! Tarpeeseen? EI, taitaa olla neljäs, plus takit päälle. Lohduttaudun sillä, että kohta ovat isoja, eivätkä anna äidin ostella vaatteita! =D
    Sisustusostoja minäkään en selittele, ne tulevat tarpeeseen! :)
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Ihana Chistina! <3 En siis ole ainoa selittäjä :D Lapselle ostelen usein minäkin... itseäni unohtamatta :) Jatketaan samaan malliin ;D

      Poista
  3. Ihana blogi löytö. <3 Jään seuraamaan. Kauniita sisustuksia ja ihana pikkuneiti. :)

    Tervetuloa kurkkaamaan myös
    www.valoajavalkoista.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tänään en ostanut mitään, tosin en tiennyt koko teemapäivästä, mutta keskiviikkona kortti vinkui tuskissaan Ideaparkissa. No, joululahjat on nyt ostettu ja vähän jotain muuta tarpee(llista?)tonta kotiin ;o) Mun pahin kompastuskivi on kuitenkin kaikki kotikutsut kuten Perfect Home ja PartyLite, joihin aina lähden 'me ei tarvita sitten OIKEESTI mitään'-asenteella ja palaan 'mutku ne oli niin ihania ja sopii takan tms.päälle'-selitysten kera. Voi mutkun mutku! T. Marja :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Hyvä Marja! Ei se väärin oo ;)

      Mä teen aina löytöjä sielt Sunnysista kun siellä on niin kauniita juhlamekkoja. Itsekin olen muuten hurahtanut nyt erityisesti noihin Perfect Homen juttuihin ja odottelen kevään uutta kuvastoa... Meinaan järkätä silloin myös omat kutsut :D

      Mulla muuten lähes kaikki joululahjat ostamatta! Eli hyvä syy taas tässä kuussa shoppailla ;) Katsotaan mitä syitä keksin sitten taas ens vuonna :D

      Poista